Бірах, Альфред Психологія міміки Видавництво: маркетинг Переплетення: м'який; 152 сторінок; 2004 р. Через "вербальний канал" проходять так звані незаперечні факти, а через "невербальний канал" передається те, що ми остаточно хочемо сказати, включно з аргументацією ставлення, міміку, жест і настрій. Міміка надзвичайно багата. Мова обличчя стає особливо виразною у тих ситуаціях, коли співрозмовник хоче приховати фальш. Найкраще це видно в дитини. Якщо він врет, то закриває рот руками, коли не хоче слухати чергових нотацій матері — забиває вуха. Коли ми не розуміє якусь людину, то зміст її слів заповнюємо завдяки виразам його обличчя.
Стан: гарне
Основні | |
---|---|
Тематика | Психологія |
Стан | Вживані |
- Ціна: 50 ₴