Саттон Д., Кляйн Т. Нова книга маркетингу Санкт-Петербург: Пітер. 2004 р. 234с., тип палітурки: тверда палітурка.
Опис: Ця книга — маніфест нової науки маркетингу. Вона надає менеджерам з маркетингу всіх компаній інструменти та ноу-хау, які без перебільшення можна назвати революційними. Революція полягає в тому, що цей маркетинг ефективний, він сприяє збільшенню обсягів продажів. Автори книги відштовхуються від принципів, викладених у книзі гуру маркетингу Серджіо Займан/"Конець маркетингу в тому вигляді, у якому ми його знаємо/".
Стан: Гарне
Характеристики
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
Наявність | в наявності |
Інформація для замовлення
- Ціна: 75 ₴